donderdag 27 mei 2021

Ons verkiezingsprogramma krijgt vorm

Wat in 2018 onder leiding van Peter van Dam begon als een campagneteam van vier personen, is inmiddels uitgegroeid tot een enthousiast en bevlogen team met een vaste kern van 12 personen. Daarnaast werken ook andere leden mee als klankbord. Helaas kan het campagneteam door corona niet fysiek samen zijn, maar de (bijna) wekelijkse zoomsessies zitten vol debat en mooie discussies.

Het bestuur heeft op 3 februari een verkiezingsprogrammacommissie opgesteld bestaande uit Dick Polman als voorzitter en Peter van Dam (voorzitter campagneteam) en Joost Molewijk (Afdelingsvoorzitter). Als verkiezingsprogrammacommissie hebben we het het gehele campagneteam, aangevuld met andere actieve leden, bereid gevonden om mee te schrijven. Zij zijn nu druk bezig met het schrijven van ons verkiezingsprogramma voor de gemeenteraadsverkiezingen in 2022. Vele lokale organisaties en verenigingen zijn inmiddels gesproken. De input die hieruit is verkregen vormt een sterke basis voor ons verkiezingsprogramma. Het is ook mooi om, ook buiten D66, te horen hoeveel positieve reacties we krijgen op onze terugkomst in 2022.

We komen voor de zomer met ons concept van het verkiezingsprogramma naar de leden van D66 Stichtse Vecht. Als je voor die tijd suggesties of ideeƫn hebt horen we dat graag van je. Gebruik hiervoor het contactformulier op de contactpagina van onze website of stuur een mail naar Peter van Dam als campagnecoƶrdinator en lid verkiezingsprogrammacommissie.